Reklama2004-07-07
0

Gorseteria odświeża wizerunek

Gorseteria - ogólnopolska sieć sklepów z bielizną modyfikuje swoje logo i wyznacza nowe kierunki działań

Duże zmiany zaszły w  ogólnopolskiej sieci sklepów z bielizną Gorseteria. Zdecydowano się zmienić logo w którym została użyta inna, większa czcionka. Wprowadzono intensywny czerwony kolor oraz zrezygnowano z symbolu gorsetu, który dotychczas był nieodłącznym elementem znaku firmowego.

Użyty czerwony kolor symbolizuje ekspresję, żywiołowość oraz energię, która charakteryzuje markę Gorseteria. Wraz ze zmianami w logotypie, rozpoczęto także nowe działania marketingowo-reklamowe sieci. W okresie wakacyjnym zaplanowano specjalną cotygodniową akcję promocyjną "Weekendy z Gorseterią" polegającą na prezentowaniu nowych trendów i motywów obowiązujących w tegorocznej modzie plażowej. "Hawaje w Gorseterii", "Czekoladowy weekend" czy "Błękitna laguna" to tylko kilka przykładów weekendów tematycznych w ramach tej akcji.

Nowe działania reklamowe sieci objęły przede wszystkim prasę - prasa regionalna (wybrana ze względu na lokalizacji sklepów), wybrane miesięczniki- m.in. nowy magazyn Avanti oraz Internet.

Sieć Gorseteria powstała w 1999 roku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas