Prasa2010-02-19
18

"Gość Niedzielny" przegonił "Politykę", "Wprost" w dół o 43 proc.

Największe tygodniki opinii zamknęły grudzień 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Liderem był "Gość Niedzielny", najwięcej - aż 43 proc. - stracił "Wprost" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) grudniu w 2009 r. wyniosła 153 920 egz., czyli o 7 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "GN" uplasowała się "Polityka" ze sprzedażą ogółem na poziomie 151 370 egz. (spadek o 9 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 105 567 egz. (spadek o 5 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 43 procent niż w grudniu 2008 roku.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w grudniu 2009 r. sprzedała się w ilości 333 116 egz. (wzrost o 14 proc.).

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas