Telewizja2020-11-11
8

„Gość Wydarzeń” i „Fakty po Faktach” ze wzrostem oglądalności, „Gość Wiadomości” na minusie

„Gość Wydarzeń”„Gość Wydarzeń”

Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach największą widownię notuje „Gość Wydarzeń”, który od kilku miesięcy jest nadawany również w Polsacie. Dalej plasują się „Fakty po Faktach” i „Gość Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement, w okresie od 1 września do 31 października 2020 roku średnia widownia „Gościa Wydarzeń” na antenie Polsatu i Polsatu News wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 12,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W Polsacie w analizowanym okresie „Gościa Wydarzeń” śledziło 1,31 mln widzów, co dało stacji 10,06 proc. udziału. Z kolei w Polsat News było to 294 tys. osób (2,26 proc. udziału). Dla porównania, we wrześniu i październiku ub.r. w samej stacji newsowej audycję śledziło 160 tys. widzów (1,21 proc.). „Gość Wydarzeń” w Polsacie emitowany jest od 1 czerwca br.

Nadawany w TVN24 i TVN24 BiS tuż po „Faktach” program „Fakty po Faktach” w jesiennej ramówce śledzi średnio 901 tys. widzów, czyli o 107 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Udział tego magazynu w rynku telewizyjnym w analizowanym okresie wyniósł 6,78 proc. (rok wcześniej było to 5,78 proc.).

Z kolei pokazywany po „Wiadomościach” Jedynki i TVP Info w newsowej stacji TVP magazyn „Gość Wiadomości” we wrześniu i październiku br. oglądało 602 tys. widzów (4,34 proc. udziału). Audycja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 27 tys. oglądających.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach był „Gość Wydarzeń”, który na obu antenach śledziło 551 tys. osób (12,70 proc. udziału).

„Fakty po Faktach” w tym ujęciu miały 153 tys. widzów (3,42 proc. udziału), a „Gość Wiadomości” - 87 tys. (1,84 proc. udziału).

Rynkowy udział TVN24 wśród wszystkich widzów w październiku 2020 roku wyniósł 6,24 proc., TVP Info - 4,63 proc., a Polsat News - 2,56 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas