Reklama2006-04-05
0

GPD dla Banku Zachodniego WBK

'15 razy lepiej. Kredyt gotówkowy 15 pensji' to propozycja kierowana do wszystkich osób zarabiających od 1000 zł, w wieku 25-65 lat.

Główny przekaz reklamowy wykorzystywany jest zarówno w kampanii ATL, jak i BTL. Aby nikt nie miał wątpliwości, że komunikat kierowany jest właśnie do niego, motyw wizualny kampanii pokazuje troje przedstawicieli różnych grup wiekowych i zawodowych. Spot radiowy natomiast w zabawny sposób przedstawia nastrój człowieka, którego bank przyzwyczaił do tego, że od każdego może żądać 15 razy więcej. Reklamy radiowe i prasowe wspierane są materiałami POS oraz reklamą zewnętrzną umieszczaną na środkach komunikacji miejskiej.

          

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Za przygotowanie kreacji, która ruszyła 29 marca i potrwa do końca maja, w całości odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD. Ze strony BZ WBK projekt prowadził Sebastian Wierciński.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas