Reklama2008-09-16
0

Gracze dobrze reagują na reklamy w grach

Ponad 1/3 (36 procent) graczy kupiła, rozmawiała albo poszukiwaładodatkowych informacji na temat produktu po zobaczeniu jego reklamyw grze wideo.

Tak wynika z badania firmy Nielsen Games, w którym uczestniczyły534 osoby regularnie grające w gry wideo - informuje serwisBrandweek.

11 procent z nich stwierdziło, że dokonało zakupu markireklamowanej w grze, 19 procent rozmawiało na jej temat z innymiosobami, 10 procent rekomendowało promowany produkt, a kolejne 11procent szukało o nim dodatkowych informacji.

Najlepiej zapamiętaną przez respondentów marką reklamowaną wgrach okazała się Coca-Cola, a następnie Nike, Burger King, Axe,Pepsi oraz Pontiac.

Firma analityczna Yankee Group szacuje, że w bieżącym rokuświatowe wydatki na reklamy w grach wyniosą około 200 milionówdolarów, a do roku 2011 zwiększą się do 1 miliarda dolarów.

źródło: Brandweek

Autor:km

Więcej informacji:gra

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas