Internet2017-04-05
2

Gratka.pl promuje się jako „Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych”

Serwis Gratka.pl (Polska Press Grupa) rusza z nową kampanią reklamową. Pod hasłem „Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych” będzie walczył o więcej miejsca na rynku portali z ogłoszeniami. Start kampanii w środę, 5 kwietnia.

Anna Szymanik, dyrektor marketingu serwisu Gratka.pl, zapowiada, że kampania skupi się na pokazaniu głównych kategorii serwisu - dom, praca i  motoryzacja. - To bardzo ważne kategorie w życiu każdego z nas, a decyzje zakupowe z nimi związane budzą dużo emocji i często są decyzjami życiowymi. Podkreślamy również elementy funkcjonalne serwisu, intuicyjność i prostotę w korzystaniu - podsumowuje.

Kampania reklamowa prowadzona będzie w stacjach telewizyjnych i radiowych, kanałach VOD, prasie oraz w internecie. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Bridge2Fun, za realizację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiada Tyrka Studio.

Emisje w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz VOD zaplanował dom mediowy Starcom, natomiast działania w Internecie przygotował Dział Marketingu Gratki we współpracy z firmami Starcom, RTB House, Bidlab oraz Truly.

Z serwisu Gratka.pl korzysta prawie 4 mln realnych użytkowników miesięcznie, którzy generują ponad 99 mln odsłon (Gemius PBI, luty 2017).

Autor:jk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas