Prasa2014-10-01
2

„Grazia” z akcją rabatową „Stylowe zakupy”. Justyna Steczkowska na okładce

W czwartek 2 października w sprzedaży pojawi się kolejny numer dwutygodnika „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), do którego dołączone będą kupony rabatowe w ramach akcji „Stylowe zakupy”. Na okładce pisma pojawi się Justyna Steczkowska.

W nowym numerze „Grazii” znajdą m.in. okładkowy wywiad z Justyną Steczkowską, a także rozmowy z Hubertem Urbańskim i Ewą Chodakowską. Redakcja pisma, wspólnie z miesięcznikiem „Twój Styl”, przygotowała dla czytelniczek akcję rabatową „Stylowe zakupy”. W ramach akcji do najnowszych wydań tych dwóch magazynów dołączone zostaną kupony rabatowe na najnowsze kolekcje jesień-zima 2014.

W rubrykach modowych „Grazii” umieszczone zostaną najmodniejsze ubrania i dodatki z kolekcji firm, które przyłączyły się do akcji rabatowej. Czytelniczki znajdą tam m.in. stylizacje wraz z podpowiedziami, ile pieniędzy można oszczędzić, korzystając z oferowanych rabatów.

Najnowsze wydanie „Grazii” będzie mieć powiększoną objętość - liczyć ma 160 stron i ukaże się w nakładzie 230 tys. egzemplarzy. Numer kosztować będzie 2,99 zł.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Sprzedaż najnowszego wydania „Grazii” wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (stacje TVP, TVN, Polsatu), radiu (RMF i RMF Classic) oraz internecie (Interia.pl). Opracowaniem kreacji kampanii zajęła się agencja Digit-Art, a media zaplanował MEC.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Grazii” w I półroczu br. wyniosła 90 903 egz. (zobacz dane).

Autor:łb

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas