Prasa2011-08-22
3

Grażyna Szapołowska, Monika Pyrek, Krzysztof Włodarczyk i Piotr Kupicha reklamują "Fakt"

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska 20 sierpnia br. rozpoczęło wizerunkową kampanię dziennika “Fakt”, które realizowana jest pod hasłem “Co Pan/Pani myśli o Fakcie”.

W reklamach znane osoby z różnych dziedzin życia wypowiadają swoje zdanie o “Fakcie”. Jak deklaruje wydawca, mówią oni to, co rzeczywiście myślą o gazecie, bez cenzury. W pierwszej odsłonie kampanii wzięli udział: Grażyna Szapołowska, Monika Pyrek, Krzysztof Diablo Włodarczyk oraz Piotr Kupicha z zespołu Feel.

Wszyscy celebryci wzięli udział w akcji bez wynagrodzenia. Symboliczne honoraria przekazane zostały na cel charytatywny. Informacja o tym znalazła się na layout'ach prasowych i outdoor'owych. Kampania ma mieć długofalowy charakter.

 

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), w kinie, na outdoorze oraz w tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska.

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją reklamową Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiadał Mediacom.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas