Reklama 2009-10-28
0

Green-Up: Energia z natury (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca napój Green-Up. Akcję pod hasłem "Energia z natury" przygotowały PZL i Universal McCann.

Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek napój Green-Up podkreśla, że jest on przygotowywany na bazie naturalnych składników: soków owocowych i ekstraktu guarany. Przekaz utrzymany w tropikalnej stylistyce prezentuje wszystkie warianty smakowe produktu: tropikalny, żurawina i granat.




W ramach akcji pod hasłem "Energia z natury" 10-sekundowy spot jest emitowany w TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN7, TV4, Polsacie, TVP oraz stacjach z pakietów AtMedia i Discovery.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor: tw

Więcej informacji: Green-Up

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas