Reklama2009-02-26
0

Greenpeace walczy na brudnych autach o ginące zwierzęta

Pod hasłem "Żyją w brudzie, znikną wkrótce" prowadzona jestambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska. Organizacjawykorzystując zabrudzone samochody, zwraca uwagę na zwierzętaginące z powodu zanieczyszczeń.

Ambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska pod hasłem "Żyjąw brudzie znikną wkrótce" ma zwracać uwagę odbiorców, że z powoduzanieczyszczeń bezpowrotnie ginie wiele gatunków zwierząt.Niestandardowymi nośnikami wykorzystywanymi w tej akcji sązabrudzone samochody, które w odpowiedni sposób znakują w Warszawiedziałacze tej organizacji.

greenpeace

Kampania, której koncept i szablony przygotowała agencja McCannErickson, rozpoczęła się 9 lutego, a zakończy 28 lutego.

Autor:tw

Więcej informacji:Greenpeace

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas