Reklama2004-07-21
0

Grey Global wynajął doradców

Holding reklamowy Grey Global Group oświadczył, że nie rozważa sprzedaży swoich aktywów w częściach

To trzecia co do wielkości grupa reklamowa w USA. Należą do niej m.in. agencje reklamowe Grey Worldwide, GCI oraz dom mediowy MediaCom. Analitycy wyceniają wartość holdingu na ok. 1,5 mld dol. Według nieoficjalnych informacji jego przejęciem są zainteresowani WPP Group oraz Publicis Group. Notowany na nowojorskiej giełdzie holding wynajął banki Goldman Sachs oraz JP Morgan, które mają przeanalizować możliwości "zwiększenia wartości dla akcjonariuszy", łącznie z możliwością sprzedaży firmy. Kierownictwo spółki podkreśla jednak, że praca doradców nie musi zakończyć się transakcją, a wariant sprzedaży aktywów w częściach nie wchodzi w grę. Grey obsługuje budżety reklamowe takich koncernów, jak Diageo, Kmart oraz GlaxoSmithKline.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas