Reklama2014-03-20
1

Grey Group zareklamuje meble kuchenne IKEA

Grey Group wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej nowego systemu mebli kuchennych IKEA. Akcja zacznie się w czerwcu br.

Kampania nowych mebli kuchennych IKEA będzie prowadzona zarówno w mediach (m.in. telewizji i internecie), jak też samych sklepach IKEA (w formie niestandardowych reklam). - Nasz koncept wykroczy jeszcze dalej poza standardy branży i z pewnością będzie bardzo charakterystyczny - przekonuje Monika Bierwagen, wiceprezes i dyrektor zarządzająca Grey Worldwide Warszawa.

Współpraca Grey Group z IKEA będzie dotyczyć tylko tej kampanii.

Stałą obsługą reklamową IKEA w Polsce od półtora roku zajmuje się agencja JWT Warszawa, a ostatnie kampanie sieci przebiegały pod hasłem „Daj spokój, dom to frajda” (obejrzyj spot z lutego br.).

Autor:tw

Więcej informacji:IKEA, Grey Group

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas