Reklama2014-09-24
0

Grey Group zdobyła stałą obsługę IKEA Polska, przegrane agencje ze zwrotem części kosztów

Agencja reklamowa Grey Group Polska wygrała przetarg na długoterminową obsługę spółki IKEA Retail Polska w zakresie strategii i kreacji. Ostatnio IKEA była obsługiwana projektowo przez agencje Lemon Sky JWT, K2 i Grey.

W trwającym od lipca br. przetargu na stałą obsługę IKEA Retail Polska agencja Grey Group Polska wygrała z Change Integrated, DDB Warszawa oraz VML Poland wraz z PZL.

Dwuetapowe postępowanie obejmowało przygotowanie wstępnych koncepcji, a następnie przełożenie ich na media wybrane przez marketera. O wyborze agencji decydowały nie tylko siła kreacji i strategiczne podejście do komunikacji, ale również propozycja składu zespołu do obsługi oraz wysokość opłaty miesięcznej.

- Proces był złożony i miał na celu nie tylko wybór najlepszej propozycji, biorąc pod uwagę planowane w najbliższym czasie akcje marketingowe, ale także jak najlepsze poznanie potencjalnych partnerów - opisuje Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej.

IKEA Retail Polska podkreśla, że startujące w przetargu agencje, które nie zdobyły tego zlecenia, otrzymały zwrot części kosztów związanych z całą procedurą.

W ostatnim okresie IKEA była obsługiwana przez agencję Lemon Sky JWT (a wcześniej JWT Warszawa), która przygotowywała reklamy z cyklu „Daj spokój - dom to frajda” (obejrzyj jedną z nich). Przy czym w internetową kampanię systemu mebli kuchennych Metod przygotowała agencja K2 (więcej o tym), a trwającą obecnie akcję reklamującą nowy katalog IKEA - agencja Grey Group Polska (zobacz szczegóły).

Autor:tw

Więcej informacji:IKEA, Grey Group Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas