PR2005-02-11
0

Grupa C2 wybiera alec's red house

Grupa C2 sp. z o. o., wydawca tytułów motoryzacyjnych "auto tydzień", "auto tuning świat", a także corocznego katalogu "Auto Katalog Świat Tuningu", zaangażowała do działań public relations agencję alec's red house

"Nasze tytuły konsekwentnie zwiększają swój udział na rynku czasopism motoryzacyjnych, dlatego zaangażowanie agencji public relations, jest naturalną konsekwencją rozwoju wydawnictwa" - mówi Krzysztof Jan Słoma, prezes zarządu Grupy C2.

Faktycznie wzrost sprzedaży magazynu "auto tuning świat" wyniósł w 2002/2001 roku 17%, w 2003/2002 roku 67%, w 2004/2003 roku już 75 %.

Agencja alec's red house będzie odpowiedzialna za dotarcie z informacją o czasopismach do decydentów budżetów reklamowych, oraz stworzenie platformy internetowej będącej głównym kanałem komunikacji pomiędzy wydawnictwem i reklamodawcami. Agencja będzie także odpowiedzialna za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej wydawnictwa. 

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas