Telewizja2011-04-01
2

Grupa Eurosport z nową identyfikacją wizualną (wideo)

Grupa Eurosport wprowadza w Europie, Afryce i Azji nową identyfikację wizualną. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

Wprowadzana właśnie identyfikacja Eurosportu obejmuje nowe elementy oprawy graficznej dźwiękowej poszczególnych kanałów, serwisów internetowych oraz materiałów marketingowych i firmowych, a także niewielką modyfikację logotypów. Nowa oprawa ma podkreślać wartości marki Eurosport: emocje, relacje na żywo i różnorodność dyscyplin sportowych. Jednocześnie stanowi punkt odniesienia do przyszłej ekspansji grupy na nowych terytoriach i wprowadzania nowych produktów na rynek.


– Wierzymy, że jest to właściwy moment na unowocześnienie i zdynamizowanie naszej marki, która ma odzwierciedlać nasz wizerunek jako czołowego dostawcy sportowych emocji na żywo w Europie, jak również podkreślać nasz nieprzerwany wzrost jako grupy medialnej na arenie międzynarodowej –komentuje Laurent-Eric Le Lay, prezes i przewodniczący zarządu Grupy Eurosport. – Przekaz relacji sportowych na żywo dostarcza niezwykle silnych wrażeń kibicom i naszym celem było stworzenie odpowiedniego kontekstu wzmacniającego te emocje, przenoszącego kibica w samo serce akcji. Ponadto Eurosport zapewnia najbardziej różnorodną ofertę sportową spośród wszystkich europejskich nadawców. Jesteśmy marką wszystkich sportów, z bogatą i atrakcyjną ofertą dla każdego kibica – opisuje.


Ponieważ świadomość marki Eurosport utrzymuje się na wysokim poziomie, nadawca zdecydował się jedynie na niewielką modyfikację swojego logotypu. Znak jest utrzymany w takiej samej stylistyce graficznej, ma za to świeższy, bardziej współczesny design.


Bardziej zmieniają się natomiast graficzne elementy przekazu telewizyjnego, zarówno informacyjne (plansze prezentujące rankingi, wyniki, zapowiedzi programowe) jak i komercyjne (pop-upy, banery tekstowe, elementy otwierające i zamykające relacje, spoty reklamowe). Mają one dostarczać informacji w szybszy i bardziej przystępny sposób Ułatwią one również widzom odbiór treści.


Z kolei antenowa oprawa dźwiękowe – przygotowana przez agencję Massive Music z Amsterdamu – jest dostosowana do nastrojów widzów zmieniających się podczas oglądania relacji sportowej. Elementy te będą wykorzystywane w każdej wizytówce kanału i w zapowiedziach programowych.



Ponadto przygotowano sześć nowych spotów autopromocyjnych Eurosportu, z których każdy ma uwypuklić jedną kluczową emocję: radość, złość, empatię, zaangażowanie, zaskoczenie i niepokój, zilustrowane przez 18 różnych dyscyplin sportowych. Reklamy zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej stacji, obejmujące telewizję, prasę oraz internet (w tym serwisy społecznościowe, viral marketing, zaangażowanie blogerów, reklamy w aplikacjach mobilnych).


Nowa identyfikacja wizualna Eurosportu zostanie wprowadzona 5 kwietnia na rynkach w Europie, Afryce Północnej, na Bliskim Wschodzie i w rejonie Azji-Pacyfiku. Oprawę graficzną i wideo przygotowała agencja Les Télécréateurs z Paryża.

 

 

Autor:TW

Więcej informacji:Grupa Eurosport, Eurosport

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas