Reklama2006-04-04
0

Grupa Fresh z Novolem

Od kwietnia rusza kolejna edycja programu Aquarius - akcji lojalnościowej skierowanej do profesjonalistów z branży parkieciarskiej.

Rozpoczęta w zeszłym roku akcja była wzmocnieniem wprowadzenia na rynek nowej marki lakierów wodnych do drewna – Supramal. Właścicielem marki jest poznańska firma Novol.

Na zakończenie programu przeprowadzone zostało wśród uczestników akcji badanie telemarketingowe. 90 % uczestników pozytywnie oceniło system zbierania punktów i mechanizm akcji, a ponad 94 % wyraziło chęć uczestnictwa w drugiej edycji programu.

„Cieszymy się z powodzenia programu” – mówi Kamila Koberska, account manager prowadząca Klienta. „Zaplanowany przez nas mechanizm zadziałał i w tym roku mamy nadzieję osiągnąć równie dobre efekty”.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas