Biznes2012-03-05
0

Grupa Inpro chce sprzedać 510 lokali w 2012 r.

Firma deweloperska Inpro zakłada osiągniecie 144 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz poszerzenie aktualnej oferty o 466 nowych mieszkań i domów, w tym 400 wprowadzonych, podała spółka w komunikacie.

Prognozowana na 2012 rok liczba podpisanych umów przedwstępnych na sprzedaż brutto wynosi 510, z czego przez spółkę Inpro (wraz z Hotelem Mikołajki) zakładane jest podpisanie 450 umów.

"W 2011 roku Inpro wprowadziło do oferty 265 nowych lokali. Plan na rok bieżący zakłada ponad 50-procentowy wzrost ilości wprowadzonych do sprzedaży lokali do 400 mieszkań i domów. Do oferty będą dołączone nowe lokale, zarówno w ramach realizowanych, wieloetapowych projektów, jak również planowane jest rozpoczęcie nowych inwestycji. Spółka zależna Domesta w 2011 roku wprowadziła do oferty 79 lokali, a w 2012 roku zakładane jest powiększenie oferty o 66 nowych lokali" – czytamy w komunikacie.

"W 2012 roku zamierzamy wprowadzić kilka nowych, ciekawych inwestycji. Zakładamy, że sytuacja na rynku mieszkaniowym będzie stabilna i podobna do tej w zeszłym roku. Nasza oferta cieszyła się dużym zainteresowaniem i podobnie powinno być w najbliższej przyszłości" - powiedział prezes spółki Piotr Stefaniak, cytowany w komunikacie.

W I-III kw. 2011 roku spółka miała 3,97 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 9,79 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 54,12 mln zł wobec 84,53 mln zł.

Autor:masz / isb / pr

Więcej informacji:Grupa Inpro, Inpro

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas