Internet2015-10-01
3

Grupa Interia.pl kupiła Promoceny.pl z gazetkami sieci handlowych

Artur PotockiArtur Potocki

Grupa Interia.pl (należąca do Grupy Bauer Media) przejęła serwis Promoceny.pl prezentujący gazetki z ofertami sieci handlowych. Wartość transakcji nie została ujawniona.

- Promoceny.pl jest solidnym wzmocnieniem naszej oferty nie tylko dla użytkowników, którzy znaleźć mogą u nas jeszcze więcej atrakcyjnych promocji, ale przede wszystkim dla naszych klientów reklamowych oraz partnerów e-commerce - uzasadnia to przejęcie Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl. - W Grupie Interia.pl z sukcesem rozwijamy od lat serwis Promocyjni.pl, który wraz z nowozakupioną witryną stanowi spójną i bardzo atrakcyjną ofertę, skierowaną do sieci  handlowych. Nasi klienci mają teraz możliwość dotarcia do znacznie większego grona wyselekcjonowanch użytkowników. Dążymy do pozycji lidera w tym segmencie e-commerce - deklaruje Potocki.

Na Promoceny.pl dostępne są gazetki z ofertami różnych sieci sklepów (m.in. spożywczych, budowlanych i RTV/AGD), a także adresy centrów handlowych wraz z mapami dojazdu i informacje o promocjach W lipcu br. serwis odwiedziło 701,9 tys. realnych użytkowników.

W sierpniu br. Grupa Bauer Media kupiła porównywarkę ubezpieczeń Rankomat.pl i Grupę eBroker, obejmującą agencję performance marketingu i serwisy doradztwa finansowego. Oba podmioty zostały włączone do Grupy Interia.pl.

Serwisy Grupy Interia.pl w sierpniu br. zanotowały 13,91 mln użytkowników i 1,16 mld odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas