Biznes2007-03-26
0

Grupa NFI EMF otworzyła pierwszy sklep marki Spring

Grupa NFI Empik Media & Fashion otworzyła pierwszy w Europie i Polsce sklep międzynarodowej marki obuwia i akcesoriów Spring.

Poinformowała spółka w komunikacie w weekend.

Marka Spring jest drugą po Aldo marką z portfela kanadyjskiej Aldo Group International wprowadzoną na rynek Polski przez podmiot zależny Grupy EM&F, spółkę Ultimate Fashion.

Sklep marki Spring specjalizującej się w projektowaniu i produkcji wysokiej jakości stylowego obuwia, biżuterii i akcesoriów o powierzchni 70 m. kw. został otwarty 24 marca w łódzkiej Manufakturze.

Obecnie sieć marki liczy ponad 140 sklepów, zlokalizowanych w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Grupę Empik Media & Fashion tworzy obecnie 10 spółek operacyjnych, działających na tzw. rynku lifestyle. Grupa zarządza portfelem ponad 40 międzynarodowych i polskich marek premium i posiada sieć blisko 330 sklepów i punktów usługowych o łącznej powierzchni handlowej ponad 115 tys. m2.

Do portfela marek zarządzanych przez EMF należą m.in. czołowe polskie marki Empik i Smyk oraz międzynarodowe marki mody jak np. Mango, Hugo Boss, Esprit, Mexx, Aldo, Spring, Wallis, River Island i Palmers, zarządzane przez spółkę zależną Grupy - Ultimate Fashion.

Grupa od 2006 roku rozszerza działalność na inne kraje w regionie - Niemcy (sieć Smyk) oraz Ukraina (sieć Smyk, Empik i Aldo).

Przychody spółek Grupy EMF wyniosły 1,13 mld zł w 2006 r., a zysk netto z działalności kontynuowanej wyniósł 82,9 mln zł.

Autor:isb-kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas