Prasa2017-04-11
18

Grupa Onet-RASP z sześcioma segmentami wydawniczymi, będzie nowy szef treści premium

Grupa Onet-RAS Polska zmienia swoją strukturą wydawniczą, wprowadzając sześć głównych segmentów: Onet, „Fakt”, Sport, moto & tech, business & lifestyle oraz treści premium. Z firmy odeszli Paweł Jordan i Dariusz Zieliński.

- Nowa struktura pozwoli nam dynamicznie reagować na potrzeby naszych klientów, czytelników i użytkowników. Jestem przekonany, że wesprze ona dalszy rozwój produktów wydawniczych Grupy Onet-RAS Polska oraz umocni naszą pozycję lidera na rynku wydawniczym - uzasadnia Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska.

Zmiany są też związane z nowym modelem sprzedaży realizowanym przez Media Impact Polska, biuro sprzedaży reklam firmy, którym od roku zarządza Marcin Boroszko.

Nowa struktura jest oparta na sześciu podstawowych segmentach: Onet, „Fakt”, Sport (obejmuje „Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Skarb Kibica” Przegladsportowy.pl i Sport.onet.pl), moto & tech (m.in. „Auto Świat”, Gamezilla.pl), business & lifestyle (m.in. „Forbes”, Business Insider Polska, Plejada.pl, Noizz.pl) oraz treści premium (m.in. „Newsweek”, VoD.pl).

Będzie to spore uproszczenie w porównaniu z dotychczasowym stanem, w którym jako osobne piony z dyrektorami zarządzającymi funkcjonowały m.in. nowe technologie (na czele z Pawłem Paczuskim), lifestyle (z Kariną Hertel na czele), podróże (z Marcinem Mroczko) oraz biznes i finanse (z Romanem Młodkowskim).

Do końca kwietnia w firmie będzie trwała reorganizacja, dopiero po jej zakończeniu mają zostać ustalone szczegółowe informacje o nowych segmentach i ich szefach. Wiadomo, że wydawca prowadzi rekrutację na nowo utworzoną funkcję dyrektora treści premium.

Z Grupy Onet-RAS Polska właśnie odchodzi dyrektor zarządzający marką „Newsweek Polska” Dariusz Zieliński (od maja będzie dyrektorem zarządzającym w indaHash), a rok temu z firmą pożegnał się Paweł Jordan, który był dyrektorem zarządzającym segmentu motoryzacyjnego.

Grupa Onet-RAS Polska wydaje szereg tytułów prasowych (m.in. „Fakt”, „Newsweek Polska”, „Przegląd Sportowy”, „Forbes”, „Komputer Świat”) oraz serwisów internetowych (m.in. Onet.pl, Vod.pl i serwisy tytułów prasowych). Jest drugim, po Wydawnictwie Bauer, największym wolumenowo wydawcą prasy w naszym kraju (w 2015 roku jej pisma sprzedały się łącznie w 116,3 mln egz.) oraz trzecim największym zasięgowo wydawcą serwisów internetowych (po Google i Facebooku).

Autor:tw

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas