Reklama 2005-03-11
0

Grupa Publicis zwiększyła zysk

Grupa reklamowa Publicis zwiększyła w 2004 roku zysk - przy niższych niż rok wcześniej obrotach

Grupa skupia takie sieci agencji reklamowych, jak Publicis, Leo Burnett i Saatchi & Saatchi oraz domów mediowych: Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia. Jej zysk netto wyniósł 210 mln euro, co oznacza wzrost o 40 proc. wobec 2003 roku.

Łączna wartość pozyskanych budżetów na świecie wyniosła 3,5 mld euro, a wzrost obrotów w głównej działalności - 4 proc. Mimo to łączny przychód Publicis spadł o 1 proc., do 3,83 mld euro (wynik wahań kursów walut). Prezes i dyrektor generalny grupy Maurice Levy zapowiada stabilną pozycję firmy w br. Ma ku temu podstawy: 2005 rok zaczął się dla Publicisu bardzo pomyślnie - pozyskaniem 400 mln dolarów budżetu koncernu Schering-Plough.

Autor: Press

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas