Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła o 1 pkt r/r do 22,6% w kwietniu.
Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w kwietniu do 22,6% z 21,6% rok wcześniej , natomiast w prime time ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 25,6% z 25,4% w analogicznym okresie ub.r., podała spółka w komunikacie we wtorek. Udział flagowej stacji, TVN spadł w tym okresie o 0,2 pkt do 17,7%.
"Ogólny udział stacji TVN w rynku w kwietniu 2007 r. wyniósł 17,7% w porównaniu do 17,9% w analogicznym okresie 2006 r. W kwietniu 2007 r. udział stacji TVN w grupie docelowej w prime time wyniósł 28% w porównaniu do 32,8% w analogicznym okresie 2006" - podano w komunikacie.
Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł w kwietniu do 5,3% z 3,5% rok wcześniej.
Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.