Telewizja2007-01-04
0

Grupa TVN zarabia więcej z reklam niż TVP

TVN Style, TVN24, National Geographic, Zig Zap, TVN zanotowały największy wzrost wpływów z reklam w 2006r. Reklamodawcą numer jeden był Unilever.

Telewizja TVN zwiększyła w 2006 roku cennikowe wpływy z reklam do 2 054 782 090 zł, czyli o ponad 45 proc. wobec analogicznego okresu 2005. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwsza pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmują rabatów, które mogą sięgać nawet 80 proc.). 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider - telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1 912 078 391 zł (11,9 proc. więcej niż w 2005 roku).

TVP 1 miała 1 246 254 248 zł (wzrost o 14,5 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 1 040 486 740 zł (wzrost o 23,5 proc.) wpływów reklamowych.

Łącznie wszystkie kanały grupy TVN zarobiły z reklam więcej niż telewizja publiczna.
 
Wydatki reklamowe 2005 i 2006 - TOP20 stacji

 

Zobacz tabelęVAL="112956694">112 956 694 złKOMPANIA PIWOWARSKA S.A.107 002 892 złFERRERO99 830 453 złRECKITT BENCKISER91 320 723 zł

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas