Reklama2012-10-16
0

Grupa Walk łączy Fabrykę Pomysłów i Walk Field w Walk Promotion

Grupa Walk przejęła agencję reklamową Fabryka Pomysłów, zmieniając jej nazwę na Walk Promotion i specjalizację na field i shopper marketing. Działaniami Walk Promotion będzie kierować Marta Kulcak-Boryń.

Pion Walk Promotion powstał w Grupie Walk z połączenia przejętej właśnie Fabryki Pomysłów i należącej już wcześniej do Grupy agencji Walk Field. Walk Promotion oferuje specjalistyczne usługi z zakresu shopper marketingu oraz działań w terenie i w miejscach sprzedaży. Pion będzie odpowiadał m.in. za przygotowywanie strategii i koncepcji oraz realizację promocji sprzedaży, programów lojalnościowych, działań z zakresu product experience, takich jak demonstracje produktu, samplingi i degustacje oraz logistyka i dystrybucja materiałów marketingowych.

Pracami Walk Promotion jako dyrektor zarządzający będzie kierować Marta Kulcak-Boryń, która od sierpnia ub.r. zarządzała Fabryką Pomysłów. Wcześniej, w latach 2009-2011, była dyrektorem generalnym spółki D-well specjalizującej się w projektowaniu i produkcji permanentnych materiałów POS. W latach 2007-2009 była group account directorem w agencji 4Frame, odpowiadając m.in. za rozwój biznesu i relacje ze strategicznymi klientami. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Eurp RSCG 4D i Young&Rubicam Brands, a z branżą reklamową ogółem jest związana od 1998 roku.

Fabryka Pomysłów działała dotychczas w strukturach grupy SparkPark. Agencja została założona w 2004 roku, pracując od tego momentu dla takich klientów jak Coca-Cola, Coty, Kompania Piwowarska, Novartis, Philip Morris, Podravka i Unilever.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas