PR2006-11-02
0

'Grupa Żywiec ma najlepszy marketing i PR'

Wynika tak z badań Image Profile magazynu 'Manager Magazin'.

Image Profile to najpoważniejsze badania wizerunku czołowych firm działających w naszym kraju. W tym roku objęto nimi 80 spośród największych i najbardziej znanych przedsiębiorstw działających w Polsce.

Zestaw ten przedstawiono specjalnie wyselekcjonowanemu jury - kadrze zarządzającej ze 100 firm. Managerów poproszono o wskazanie 12 elementów najbardziej wpływających na wizerunek firmy. Okazało się, że najczęściej wskazywali oni na pięć z nich: jakość produkcji i usług, zdolność do innowacji, podejście do klienta, dynamikę wzrostu oraz reklamę i PR.

W kategorii „Najlepsza reklama i PR” zwyciężyła Grupa Żywiec. Manager Magazin napisał, że „Grupa Zywiec udowadnia, że wizerunkiem firmy jest tak jak z angielskim trawnikiem. Aby osiągnąć dobre rezultaty, potrzeba wielu lat cierpliwej pracy”.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas