Reklama2005-04-06
0

Gruppa66 Ogilvy dla Castrol GTX High Mileage

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i wsparcie sprzedaży produktu stworzonego specjalnie dla samochodów o dużym przebiegu. Reklamy będą pojawiać się w prasie od 7 kwietnia do końca maja br.

  Layout przygotowany przez Bartka Kowalskiego (dyrektor artystyczny), Roberta Nizińskiego (copywriter) oraz Bartka Ramsa (creative group head) z Gruppa66 Ogilvy ukaże się w następujących tytułach: Fakt, Super Express, Giełda Samochodowa, Wysokie Obroty, Motor oraz Auto Świat. Pierwsza emisja nastąpi 7 kwietnia w Wysokich Obrotach.

Działania marketingowe Castrol Lubricants, w tym najnowszą kampanię Castrol GTX High Mileage koordynuje szef marketingu, Maciej Gondko we współpracy z Rafałem Leszczyńskim (Trade Marketing Manager PCO). Po stronie agencji opieka nad marką Castrol należy do zespołu Olgi Sobieraj (Group Account Director) - Tomasza Smacznego (Account Manager) i Anny Rossy (Account Coordinator).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MindShare.

Agencja Gruppa66 Ogilvy, a wcześniej Ogilvy & Mather Polska obsługuje w pełnym zakresie markę Castrol od 1999 roku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas