Reklama2005-03-22
0

Gruppa66 Ogilvy obsłuży PLL Lot

Propozycja kreatywno-strategiczna oraz rozwiązania mediowe proponowane przez agencję Gruppa66 Ogilvy zostały najwyżej ocenione przez PLL LOT w konkursie na kompleksową obsługę długoterminową marki LOT w Polsce i w Europie

Pod koniec października ub. r. do przetargu zostało zaproszonych 18 agencji reklamowych. W drugim etapie propozycje strategiczno-kreatywne prezentowały: Upstairs Young & Rubicam, DDB Warszawa, Nos/BBDO, McCann-Ericsson Polska, Euro RSCG Warsaw oraz Gruppa66 Ogilvy.

Na ostatniej, krótkiej liście znalazły się Euro RSCG Warsaw, Gruppa66 Ogilvy oraz Upstairs Young & Rubicam, wraz z wybranymi domami mediowymi.

Gruppa 66 Ogilvy obsługiwała markę LOT przez ostatnie 5 lat. LOT jest jedną z 39 marek, które w lutym 2005 roku odebrały nagrodę Superbrands Polska.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas