Reklama2004-05-31
0

Gruppa66 Ogilvy z Mediaedge:cia

Agencja Gruppa66 Ogilvy rozwija współpracę z domem mediowym Mediaedge:cia

W najbliższym czasie Mediaedge:cia zajmie się obsługą mediową najnowszej kampanii reklamowej Polskich Linii Lotniczych LOT. Kampania dla LOTu będzie już drugą kampanią realizowaną przez Gruppa66 Ogilvy, w której do zakupu mediów agencja reklamowa wybrała Mediaedge:cia.

W ramach dotychczasowej współpracy z agencją Gruppa66 Ogilvy, dom mediowy Mediaedge:cia był odpowiedzialny za zakup mediów do kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek piwa Frater (Browar Belgia).

Obie firmy wchodzą w skład międzynarodowego holdingu WPP.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas