Internet2016-10-27
0

Grzegorz Brudnik: z 4Frame na dyrektora kreatywnego agencji zjednoczenie

Grzegorz BrudnikGrzegorz Brudnik

Grzegorz Brudnik zaczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej zjednoczenie. Wcześniej pracował m.in. w 4Frame, Change i Grey Group Poland.

- Od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy szefa działu kreacji z dużym doświadczeniem ATL i dlatego cieszę się, że Grzegorz dołączył do naszego zespołu. Postrzegamy to jako szansę na poszerzenie zakresu naszych kompetencji, co pozwoli nam jeszcze skuteczniej zdobywać nowych klientów i ciekawe projekty - zapowiada Bartłomiej Pawluk, prezes agencji zjednoczenie.

Grzegorz Brudnik poprzednio pełnił funkcję senior creative w agencji reklamowej 4Frame. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Euro RSCG, IQ Marketing, Change i Grey Group Poland oraz w Google. Z branżą reklamową jest związany od 13 lat, ma w dorobku ponad 30 spotów telewizyjnych, napisał też scenariusze słuchowisk na podstawie kultowych polskich komiksów, a w lutym przyszłego roku ukaże się jego debiutancka powieść.

Poprzednio dyrektorem kreatywnym w zjednoczeniu był Rajmund Dziemaszkiewicz. Odszedł  on z agencji do firmy o innym profilu działalności.

Autor:tw

Więcej informacji:Grzegorz Brudnik, zjednoczenie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas