Reklama2014-12-12
6

Grzegorz Esz odchodzi z UPC Polska

Grzegorz EszGrzegorz Esz

Grzegorz Esz, członek zarządu sieci kablowej UPC Polska odpowiedzialny za marketing, po dwóch latach pracy, zdecydował się na odejście z firmy.

Spółka UPC Polska nie komentuje tej decyzji, a z Grzegorzem Eszem nie udało nam się wczoraj skontaktować.

Do czasu powołania nowej osoby na miejsce Esza, obszar marketingu i rozwoju produktów w firmie podlegać będzie bezpośrednio Ramiro Lafarga, prezesowi UPC.

Grzegorz Esz w UPC Polska rozpoczął pracę w listopadzie 2012 roku, stając na czele nowo powstałego pionu marketingu. Wcześniej był dyrektorem ds. komercyjnych i członkiem zarządu Netii. W przeszłości pracował w Supernova Capital, gdzie zajmował się projektami telekomunikacyjnymi i medialnymi, w Polskiej Telefonii Cyfrowej, w TDC Internet Polska oraz w MTC (rosyjskim operatorze komórkowym), gdzie pełnił funkcję wiceprezesa i CMO na pięć krajów.

Sieć UPC Polska na koniec września br. obsługiwała 1 420 600 klientów (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:UPC Polska, Grzegorz Esz

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas