PR2012-05-28
0

GutPR wypromuje markę Omega-3

Agencja GutPR podpisała umowę dotyczącą prowadzenia działań komunikacyjnych dla nowej linii produktów firmy Drop oznaczonych logo Omega-3.

Umowa obejmuje prowadzenie działań wspierających wprowadzenie linii nowych pasztetów drobiowych DROP Omega-3 w różnych wariantach smakowych na rynek.

GutPR będzie odpowiadać między innymi za prowadzenie relacji z mediami oraz działania w serwisach społecznościowych. Kampania komunikacyjna prowadzona przez GutPR będzie towarzyszyć największej telewizyjnej kampanii reklamowej firmy DROP.

Umowa ma być początkiem długoterminowej współpracy pomiędzy firmami. Agencja GutPR została wybrana w konkursie ofert.

Autor:pr

Więcej informacji:GutPR, Omega-3, Drop

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas