Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, SE i Rzeczpospolitej, spadek "Faktu" - czyli rynek reklamy w prasie w styczniu 2007 r.
"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w styczniu 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 67,8 mln zł, czyli o 5,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Drugie miejsce utrzymał "Fakt", która zanotował przychody reklamowe na poziomie 11,4 mln zł (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 9,8 mln zł (wzrost o prawie 1,3 mln zł).
Tuż za podium uplasował się "Dziennik" - 6,3 mln zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 3,4 mln rok temu do 5,6 mln zł obecnie.
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w styczniu 2007 roku 162 977 230 zł wobec 156 564 562 zł w 2006 roku.
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w styczniu 2007 roku: