"Dziennik" goni "Gazetę Wyborczą", która zanotowała największe wpływy z reklam. "Fakt" i "Rz" w górę.
"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 79,8 mln zł, czyli o 12,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Drugie miejsce utrzymała "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 16 813 331 zł (800 tys. zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla ”Faktu” – 16 179 535 zł (wzrost o prawie 1,2 mln zł).
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 6,6 mln rok temu do 7,4 mln zł obecnie.
Zobacz tabelę5;0;# ##0" zł"' SDVAL="6365542">6 365 542 zł