Prasa2006-12-21
0

"GW" - 79,8 mln zł, "Dziennik" - 10,7 mln zł

"Dziennik" goni "Gazetę Wyborczą", która zanotowała największe wpływy z reklam. "Fakt" i "Rz" w górę.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 79,8 mln zł, czyli o 12,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.

Drugie miejsce utrzymała "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 16 813 331  zł (800 tys. zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla ”Faktu” – 16 179 535  zł (wzrost o prawie 1,2 mln zł).

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 6,6 mln rok temu do 7,4 mln zł obecnie. 
 
Zobacz tabelę5;0;# ##0" zł"' SDVAL="6365542">6 365 542 złBdMETROPOL5 271 587 złBdPULS BIZNESU5 263 996 złBdGŁOS WIELKOPOLSKI4 648 392 złBd

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas