We wrześniu 2006 roku "GW" zanotowała największe wpływy z reklam, "Dziennik" szósty. "Fakt", "Rzeczpospolita" i "SE" - ostro w dół.
"Gazeta Wyborcza" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 89,4 mln zł, czyli o prawie 14 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16 723 771 zł (2 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 15 209 259 zł (spadek o prawie 3 mln zł).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 8 167 516 zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,42 mln rok temu do 7,68 mln zł obecnie.
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.