Telewizja 2008-10-28
0

Gwiazdy na lodzie przyciągają miliony widzów

Cztery pierwsze odcinki trzeciej edycji show "Gwiazdy tańczą na lodzie" zobaczyło średnio 3,18 mln widzów. Wynik ten dał Dwójce, emitującej format, pozycję wicelidera rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Program "Gwiazdy tańczą na lodzie" zapewnia telewizyjnej "Dwójce" 22,32 proc. udziału w rynku. Nieco większy udział w paśmie emisji show ma TVN, pokazująca filmy fabularne (3,37 mln widzów, 23,69 proc. udziału w rynku). Trzecia z 2,6 mln widzów i 18,19 proc. udziału w rynku jest Jedynka. Najsłabiej radzi sobie telewizja Polsat (1,66 mln widzów, 11,67 proc. - "Fabryka gwiazd" i filmy fabularne).

Zobacz tabelę


Przed rokiem TVP2 emitowała w tym paśmie pierwszą edycję formatu. Cztery początkowe odcinki zgromadziły 4,08 mln widzów (26,16 proc.)

Trzecia edycja programu, podobnie jak poprzednie, wzbudza kontrowersje. Show zainteresował się Rzecznik Praw Obywatelskich, który zwrócił się do prezesa TVP o wyjaśnienia w sprawie wulgarnego języka używanego przez bohaterów programu. W przeszłości widowisko było krytykowane m.in. przez działającą w Telewizji Polskiej Komisję Etyki.

Program, realizowany przez firmę Rochstar, prowadzą Justyna Steczkowska i Maciej Kurzajewski. W jury zasiadają Włodzimierz Szaranowicz, Doda, Tomasz Jacyków oraz Renata Aleksander.

Autor: ks

Więcej informacji: Gwiazdy tańczą na lodzie

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas