Reklama2013-08-30
1

Gwiazdy Polsatu na billboardach i w prasie (foto)

Osiem formatów z jesiennej ramówki Polsatu będzie promowanych w rozpoczynającej się 1 września br. kampanii reklamowej. Obejmie ona m.in. prasę, radio i billboardy.

Akcja wspierać będzie premiery pięciu nowych pozycji Polsatu: seriali “2 XL” i “To nie koniec świata” oraz reality-show “Top Chef”, “Nasz nowy dom” i “Zabójcy tłuszczu”.

W kampanii będą też promowane kolejne sezony “Hotelu 52”, “Tylko muzyki” i “Tylko tańca”.

>>> Siedem nowości w jesiennej ramówce Polsatu

Kampania reklamowa obejma prasę (magazyny telewizyjne i pisma kobiece), radio oraz outdoor. Poza tym działania będą prowadzone w social mediach, a na antenie Polsatu poza standardowymi zapowiedziami emitowany będzie spot wizerunkowy.

Działania zewnętrzne ruszają 1 września br. i potrwają do pierwszej połowy października br.

Kreację kampanii przygotowały Focus Advantage i pion marketingu Polsatu, zaś media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Autor:pp

Więcej informacji:Polsat, ramówka Polsatu

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas