Nowy cykl dokumentalny „Gwiazdy w karetce” po trzech odcinkach przyciąga do TLC średnio 79 tys. widzów. Program notuje niemal trzykrotnie wyższy udział od średniego udziału stacji, ale w czasie jego emisji przegrywa ona z konkurencyjnym TVN Style.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu „Gwiazdy w karetce”, emitowanego na antenie TLC w środy o godz. 22.30 (począwszy od 4 listopada br.), wyniosła 79 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,85 proc. udziału TLC w rynku wśród wszystkich widzów i 0,94 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wyniki programu są zdecydowanie wyższe od średnich dobowych udziałów TLC, które w okresie od 4 do 18 listopada br. wyniosły odpowiednio 0,30 proc. i 0,40 proc.
Do tej pory największą popularnością cieszył się drugi odcinek formatu, który śledziło 100 tys. osób.
Oglądalność „Gwiazd w karetce” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęTLC w czasie emisji nowego programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie wśród stacji lifestylowych jest TVN Style z 1,32 proc. udziału, a trzecia pozycja należy do Polsatu Cafe (0,76 proc. udziału). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie komercyjnej.
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Zobacz tabelęCykl dokumentalny „Gwiazdy w karetce” ma na celu przybliżenie widzom trudnej pracy ratowników medycznych - ekipa z kamerą podąża z nimi do licznych przypadków. Towarzyszą im gwiazdy: Olga Bołądź, Weronika Książkiewicz, Agnieszka Więdłocha, Piotr Głowacki, Radosław Pazura i Rafał Cieszyński. Program jest polską wersją holenderskiego formatu „On the ambulance with...”. Za jego produkcję odpowiada firma Endemol Shine Polska.