Zakończony w miniony czwartek show Polsatu "Gwiezdny cyrk" miałgorsze wyniki niż nadawane w tym samym czasie programy TVP 1 i TVN,choć wygrywał z propozycjami TVP 2. Widowisko przyniosło stacjiponad 14 mln zł cennikowych przychodów reklamowych
Zakończony w miniony czwartek show Polsatu "Gwiezdny cyrk" miałgorsze wyniki niż nadawane w tym samym czasie programy TVP 1 i TVN,choć wygrywał z propozycjami TVP 2. Widowisko przyniosło stacjiponad 14 mln zł cennikowych przychodów reklamowych.
Średnia widownia każdego z ośmiu odcinków programu "Gwiezdnycyrk" wyniosła 2,14 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dało to Polsatowi17,34 proc. udziału w rynku wśród widzów powyżej 4. roku życia i15,68 proc. w grupie widzów w wieku 16-49 lat.
Rok temu w czwartki między 21.05 a 23.05 stacja cieszyła siępodobnymi wynikami. Pasmo to śledziło bowiem 2,17 mln osób przyudziale w grupie 4+ wynoszącym 17,80 proc., ale znacznie lepszy byłudział w grupie komercyjnej, gdzie kształtował się na poziomie18,82 proc.
Zobacz tabelęW paśmie emisji "Gwiezdnego cyrku" Polsat uplasował się natrzecim miejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem była TVN,która w tym czasie przyciągała 2,77 mln widzów, emitując gł. "NaWspólnej" i filmy fabularne. Na drugiej pozycji uplasowała sięJedynka (2,42 mln; gł. filmy i "Sprawa dla reportera" ). Gorszewyniki od Polsatu osiągała natomiast Dwójka (1,65 mln; m.in."Rodzina Trendych", "Doktor House", "Warto rozmawiać" i piłkanożna).
Zobacz tabelęZ danych wynika, iż show przyciągał przed ekrany główniekobiety, widzów w średnim wieku i starszych, mieszkańców wsi iśrednich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Zobacz tabelęNa reklamach wokół nadawanych wokół programu Polsat zarobił wsumie 14,24 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).