Reklama 2013-07-05
1

H Warsaw, Grandes Kochones i Red 8 dalej walczą o obsługę Okocimia

Ruszył kolejny przetarg na obsługę reklamową piwa Okocim (Carlsberg Polska) w zakresie kreacji ATL. Zaproszono do niego agencje H Warsaw, Grandes Kochones i Red 8 Advertising, które pracowały już dla tej marki.

Do nowego przetargu na obsługę ATL Okocimia zostały zaproszone wszystkie agencje, które brały udział w poprzednim, nierozstrzygniętym przetargu dotyczącym tego zlecenia. Poprzedni przetarg zakończono bez wyłonienia zwycięzcy, ponieważ propozycje agencji nie spełniły oczekiwań przedstawicieli Carlsberg Polska.

Agencja Red 8 odpowiadała za komunikację Okocimia w ostatnich latach, przygotowując m.in. ubiegłoroczną kampanię ze słynną Mariolą „okocim spojrzeniu” (przeczytaj więcej i obejrzyj spot). H Warsaw przygotowała kreację reklam (m.in. billboardu sponsorskiego) na potrzeby konkursu „Widzimy się na meczu!” (więcej na ten temat), a Grandes Kochones realizowało spoty reklamowe Okocimia związane z ze sponsorigniem polskiej siatkówki oraz wprowadzeniem nowego wariantu - Okocim Radler (zobacz szczegóły).
 

Autor: tw

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas