Nowy serial komediowy Polsatu "Halo Hans!" ogląda średnio co piątaz osób, które mają włączony telewizor w czasie emisji produkcji.Sitcom osiąga lepsze wyniki niż filmy pokazywane na anteniekonkurencyjnych stacji.
Średnia oglądalność trzech dotychczas nadanych odcinkówemitowanego w sobotnie wieczory serialu wyniosła 2 mln widzów -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Udziały stacji w grupie wiekowej 4+ ukształtowały się napoziomie 19,92 proc., nieco niższe były natomiast wśród widzów wwieku od 16 do 49 lat, gdzie wyniosły 18,72 proc.
Zobacz tabelę
W czasie nadawania "Halo Hans!" Polsat miał prawie taką samąwidownię jak Dwójka, która emitowała wtedy filmy fabularne. Stacjiz Ostrobramskiej udało się wyprzedzić Jedynkę i TVN, które równieżpokazywały w tym paśmie filmy.
Zobacz tabelę
Mniejszą widownię i udziały niż sobotnie premiery miałypowtórkowe odcinki serialu nadawane we wtorki o 20.00. Dwadotychczas pokazane w tym paśmie epizody obejrzało średnio 1,43 mlnosób przy udziałach w rynku na poziomie 8,58 proc. To mniej niżmiała w tym czasie nie tylko TVP 2, nadająca hitowe "M jak miłość",ale także TVN i TVP 1.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Serial cieszył się największą popularnością wśród kobiet, widzówpowyżej 35. roku życia, mieszkańców średnich i dużych miast, orazosób z wykształceniem podstawowym i średnim. (dane dotyczą widownisobotnich premier).
Zobacz tabelę
Serial "Halo Hans", który formą przypomina humor "Allo, allo!",opowiada o dziwnych i szalonych przypadkach agenta Hansa Klopssa,uwikłanego w szereg najróżniejszych intryg: miłosnych, politycznychi obyczajowych. W roli głównej występuje Bartek Kasprzykowski.Produkcja liczy 13 odcinków.