Reklama 2009-07-08
0

'Handel by to kupił' w kampanii IBM Express SAP Business All-in-One

W internecine trwa kampania reklamowa IBM Express SAP Business All-in-One - rozwiązania wspomagającego zarządzanie firmami handlowymi. Akcja przebiega pod hasłem "Handel by to kupił".

Internetowa kampania określa IBM Express SAP Business All-in-One - wspólny produkt firm IBM i SAP wspomagający zarządzanie firmami handlowymi - jako "kompozycję mistrzów". Kreacja żartobliwie wykorzystuje dwuznaczność słowa "handel", pokazując portret kompozytora Georga Friedricha Handla i hasło "Handel by to kupił". Przekaz jest skierowany przede wszystkim do firm średniej wielkości - zarówno detalistów, jak i hurtowników.

ibm

Akcja jest prowadzona od końca czerwca w formie direct mailingu, e-mailingu, ministrony internetowej oraz reklam w sieci. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas