Hanna Rydlewska została dyrektorem działu digital wydawnictwa Visteria, które wydaje magazyn "Vogue Polska". Od lipca do zespołu Vogue.pl dołączyły nowe osoby.
Dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl - Hanna Rydlewska awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu digital. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju online magazynu, zarówno od strony redakcyjnej, jak i biznesowej.
Jednocześnie nadal pozostaje szefem działu reportażu w papierowym wydaniu pisma.
- Hanna Rydlewska, obok prowadzenia i dalszego wzmacniania serwisu Vogue.pl, zajmie się rozbudowywaniem naszego portfolio produktów digitalowych oraz globalną współpracą w ramach wydawnictwa Conde Nast International - mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca „Vogue Polska”.
Nowe twarze w zespole Vogue.pl
Od 1 lipca br. powiększył się zespół Vogue.pl - dołączyła do niego Barbara Czyżewska (wcześniej związana m.in. z polską edycją „i-D”) oraz Anna Konieczyńska-Dobrosielska (wcześniej m.in. sekretarz redakcji „InStyle”) jako redaktorki online, a także Mateusz Golis, który zasilił dział video portalu.
Wśród stałych współpracowników Vogue.pl obecnie są już takie nazwiska jak: Justyna Kopińska, Filip Springer, Marcin Różyc, Harel, Anna Theiss, Aleksandra Boćkowska, Anna Tatarska, Mike Urbaniak, Michał Zaczyński, Dominika Olszyna, Agata Michalak oraz Anna Sańczuk.
Vogue.pl z autorskimi treściami dedykowanymi do internetu
Strona Vogue.pl wystartowała 14 lutego 2018 r., wraz z premierą pierwszego numeru „Vogue Polska”. W portalu Vogue.pl można znaleźć autorskie treści, tworzone specjalnie na stronę internetową. Wydawca podaje, że w maju 2018 r. portal przyciągnął 287 215 unikalnych użytkowników.
W mediach społecznościowych „Vogue Polska” ma ponad 177 tysięcy fanów, w tym ponad 117 tysięcy na Instagramie.
„Vogue Polska” to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Poza numerem wakacyjnym - lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa wynosi 16,90 zł. Wydawcą Vogue Polska jest spółka Visteria założona przez Katarzynę Kulczyk.
Prasa | „Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10) |