Reklama2010-01-28
0

Hard&Smart i Aramaz razem jako Grupa Hands

Partnerskie agencje reklamowe Hard&Smart i Aramaz połączyły się w Grupę Hands. Ich wspólna oferta składa się z trzech głównych specjalizacji.

Poznańskie agencja Hard&Smart i Aramaz uzasadniają, że połączyły się w Grupę Hands, żeby świadczyć kompleksowe i bardziej opłacalne dla klientów usługi marketingowe. Zakres działalności nowej firmy składa się z trzech głównych specjalizacji: budowania marki i opieki nad nią (Hands for brands), tworzenia wizerunku sieci sprzedaży (Hands for retail) oraz komunikacji reklamowej (Hands for communication).

Prezesem i dyrektorem strategicznym Grupy Hands została Henryka Kobylańska, dotychczasowy dyrektor zarządzający Hard&Smart, natomiast stanowisko dyrektora zarządzającego objęła Agnieszka Jankowiak, do tej pełniąca tę funkcję w agencji Aramaz. W nowej firmie pracuje 30 osób.

Grupa Hands otrzymała własną identyfikację wizualną i stronę internetową uruchomioną pod adresem www.hands.pl. Swój wizerunek firma przygotowała we własnym zakresie.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Hard&Smart, Aramaz, Grupa Hands

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas