Reklama2009-02-13
0

Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)

Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa markiHaribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nietylko dzieci.

W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spotpokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku.Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury ibaloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficznaposzczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddającharakter sześciu wariantów smakowych Haribo. - Chcemy pokazać, żejedzenie żelków nie jest zarezerwowane dla dzieci, ale stanowikuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców idziadków, sprzyjając wspólnemu spędzaniu czasu na wesoło -uzasadnia Beata Falińska-Zubko, marketing manager Haribo.




Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona wtelewizji (pasma młodzieżowe w TVP i Polsacie, kanały dziecięce:ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids), prasie (reklamy wprasie handlowej, informacje i konkursy w innych tytułach) iinternecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło sięstudio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało StudioGenetix.

Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group,natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective PublicRelations.

Autor:km

Więcej informacji:Haribo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas