Reklama2012-01-27
1

Harleyowiec, góral i staruszek marzą dla Lotto (wideo making of)

Jak przygotowywano kampanię Lotto prowadzoną obecnie pod hasłem „Warto zostać milionerem”? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

Trwająca obecnie kampania Lotto pokazuje trzech różnych ludzi - harleyowca, staruszka i górala, które mówią, na co przeznaczyliby wygraną w Lotto (obejrzyj te reklamy). Przekazy pod wspólnym hasłem „Warto zostać milionerem” mają podkreślać, że osoby grające w Lotto nie myślą o perspektywie wygranej jak o jednorazowym wybryku zatracenia w bohactwie, lecz jak o sposobie na spełnienie marzeń swoich i bliskich ludzi.



Reklamy na potrzeby akcji - obejmującej telewizję, internet, kina i outdoor - wymyśliły i wyprodukowały firmy My Place i Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do połowy lutego.

Autor:tw

Więcej informacji:Lotto, wideo making of

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas