Reklama2004-06-01
0

Harnaś - nowy wariant piwa

Od kilku dni w punktach sprzedaży stopniowo pojawia się nowy wariant marki Harnaś

Osiągnięcie precyzyjnej spójności pomiędzy nazwą piwa, wartościami związanymi z marką a opakowaniem i walorami smakowymi Harnasia to główne cele wprowadzanych zmian.


Druga zasadnicza odnowa dotyczy szaty graficznej. Opakowanie przybrało ciemnogranatowy kolor. Na butelkach i puszkach pojawia się wizerunek Harnasia, który spontanicznie kojarzy się z nazwą piwa. Zmiany nie ominęły również logo - znajduje się ono na czerwonym tle, które nadaje etykietom wyrazistości i charakteru. Słowo "Harnaś" jest teraz doskonale widoczne i zdecydowanie wyróżnia produkt na sklepowych półkach. Autorem projektu jest Damian Styrna z agencji Wytwórnia 68.

W połowie czerwca rusza telewizyjna kampania reklamowa promująca Harnasia i jego wzmocniony wizerunek.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas