Reklama2010-03-18
0

Harnaś w nowej reklamie „po robocie się należy” (wideo)

W telewizji rozpoczyna się nowa wizerunkowa kampania reklamowa piwa Harnaś. Akcję przygotowały agencje agencja Red8, studia Propeller Film i Alien FX oraz dom mediowy Media Direction OMD.

Startująca właśnie w telewizji wizerunkowa kampania reklamowa Harnasia jest utrzymana w charakterystycznej dla tej marki konwencji animacji. W spocie główny bohater, znany z poprzednich reklam tego piwa, pomaga browarowi w dostarczeniu lodu niezbędnego do kontynuowania procesu warzenia. Przekaz pod hasłem „Po robocie Harnaś się należy” podkreśla dopracowaną, wysoką jakość piwa tej marki.

Akcja jest prowadzona w stacjach takich jak Polsat, Polsat Sport i TVP, w pierwszej odsłonie obejmując spot 30-sekundowy, a w kolejnej – spot 15-sekundowy.

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, animację do reklamy stworzyło studio Alien FX, a wyprodukowało ją studio Propeller Film, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas