Reklama2011-10-17
1

Harnaś w opakowaniach zmienionych po promocji

Piwo Harnaś (Carlsberg Polska) jest dostępne w opakowaniach z odświeżoną szatą graficzną. Zaprojektowała ją agencja Mamastudio.

Na etykietach i puszkach Harnasia są eksponowane krystalicznie czysta woda, złoty jęczmień i dojrzały chmiel. - Chcemy w ten sposób podkreślić, że nasze piwo jest warzone ze starannie wyselekcjonowanych składników, które gwarantują niezmienność receptury oraz jakość, płynącą z doświadczenia naszych piwowarów - opisuje Jacek Stefaniak, senior brand manager Harnasia.


Nowa szata graficzna opakowań Harnasia zastępuje poprzednią, która wspierała prowadzoną od marca promocję „Harnaś miliony piw rozdaje” (więcej o tej akcji).

Autor:tw

Więcej informacji:Harnaś

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas