Prasa2013-01-24
16

"Harper's Bazaar" zadebiutuje w Polsce trzy dni później. Co w numerze?

W czwartek 14 lutego br. na rynku pojawi się pierwszy, marcowy numer polskiej edycji miesięcznika "Harper's Bazaar" (Marquard Publishing). To trzy dni później niż wcześniej planowano. Wydanie liczyć będzie ponad 200 stron, ale jego ceny wydawca nie ujawnia.

- Chcemy wychodzić po edycji amerykańskiej pisma - tak tłumaczy nam przesunięcie daty rynkowego debiutu Joanna Góra, redaktor naczelna "Harper's Bazaar Polska". Magazyn pojawiać się będzie na rynku w każdy drugi czwartek miesiąca.

- Tworząc linię polskiej edycji "Harper’s Bazaar" zamierzam skoncentrować się na nowoczesnym pięknie, które rozumiem poprzez synergię piękna zewnętrznego z pięknem umysłu. Chcemy pokazywać czym jest nowoczesna elegancja, wspierać to co jest najlepsze, najciekawsze i najbardziej inspirujące dla naszych czytelniczek - zapowiada Góra.

Magazyn podzielony będzie działy: Historia, Lista, Trendy, Styl, News, Uroda, Moda, Magazyn, Podróże, Wnętrza i Raport z wybiegu. W każdym numerze prezentowane będą polskie i zagraniczne sesje z udziałem światowych gwiazd i topowych modelek, wykonane przez znanych fotografów. Stale publikowane będą raporty z polskich i zagranicznych wybiegów mody.

W "Harper's Bazaar Polska" znajdzie się też 24-godzinny dziennik światowej sławy projektanta (w numerze pilotażowym był to dziennik Karla Lagerfelda). Pojawią się również informacje o wydarzeniach kulturalnych, wywiady z reżyserami, pisarzami, designerami, aktorami i artystami.

>>> Joanna Góra: nasz „Harper's Bazaar” będzie unikalny

W pierwszym numerze o najnowszych trendach opowie Carine Rotfield, ikona mody i dziennikarstwa modowego. W wydaniu ma znaleźć się też rozmowa z belgijską pisarką i młodym polskim artystą, a aż 60 stron zajmą informacje o najnowszych światowych trendach.

Jak informuje nas Joanna Góra, całe pierwsze wydanie miesięcznika liczyć będzie ponad 200 stron. Nie ujawnia na razie ani jego nakładu, ani ceny tytułu.

W październiku br. ukazał się liczący 260 stron pilotażowy numer polskiego „Harper's Bazaar”, który został wysłany do wyselekcjonowanej grupy 30 tys. czytelników (więcej na ten temat). Obecnie każdy może go przeczytać w formie e-wydania rejestrując się w Klubie VIP poprzez serwis harpersbazaar.pl

Joanna Góra nie ma zastępczyni w zespole redakcyjnym, sekretarzami redakcji "Harper's Bazaar" są Maria Fredro-Boniecka i Elżbieta Szawarska, a dyrektor artystyczną tytułu - Karolina Żmijewska. W redakcji pisma pracują jeszcze m.in. Filip Niedenthal, Magdalena Soszyńska oraz Karolina Gruszecka.

Tytuł wydawany będzie na bazie licencji uzyskanej od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. „Harper's Bazaar Polska” jest 27. edycją tego magazynu na świecie. Pismo powstało w Stanach Zjednoczonych, gdzie ukazuje się od 1867 roku. Kolejne jego wersje wydano m.in. w Australii, Brazylii, Grecji, Chinach, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Ukrainie, Rosji i Czechach.

Autor:pp

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas