PR2011-12-28
3

Hays stawia na PR i dział market research & consultancy

W nadchodzącym roku firma rekrutacyjna Hays zamierza zintensyfikować działania public relations w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W związku z tym uruchomiła dział market research & consultancy.

Wyodrębniony właśnie przez Hays dział market research & consultancy będzie przygotowywał cyklicznie raporty branżowe dotyczące rynku pracy - zarówno w Polsce, jak i całej Europie Środkowo-Wschodniej. Firma planuje też współpracę z ekspertami, którzy będą tworzyć publikacje na temat rynku pracy w danych branżach (np. prawo, nieruchomości, energetyka, marketing). Dział market research & consultancy będzie funkcjonował w warszawskim biurze Hays, a kierować nim będzie Jadwiga Naduk. W skład zespołu będą wchodziły jeszcze dwie osoby pełniące funkcje analityków.

Jednocześnie pracę w Hays Poland zakończyła Magdalena Krakowczyk pełniąca przez niecały rok funkcję PR managera. Jej obowiązki przejęła Agnieszka Kazimierczak, która pracę w firmie jako kierownik ds. PR i marketingu rozpoczęła już w październiku. Wcześniej m.in. zajmowała analogiczne stanowisko w Wolters Kluwer Company, a także pracowała w przez ponad 5 lat w firmie Randstad.

Autor:tw

Więcej informacji:Hays

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas